Góra Grosza policzona. Zebraliśmy aż 607,15 zł.!!!💰💰💰Dziękujemy wszystkim darczyńcom, liczącym oraz opiekunowi – p.Prokopiuk❤️
Dojazdy – 18.01.2019
PIĄTEK – 18.01.2018
Klasy IV-VIII dojazd do SP 31 ul. Chylońska
wyjazd godzina 7:35 – 10 klas (8A, 8B, 8C, 7A, 7B, 7C, 6B, 6C, 4A, 4C)
wyjazd godzina 8:30 – 3 klasy (6A, 5D, 5E)
wyjazd godzina 10:20 – 2 klasy (5A, 5B)
wyjazd godzina 11:25 – 2 klasy (4B, 4E)
wyjazd godzina 13:15 – 2 klasy (5C, 4D)
Zbiórka 10 minut przed wyjazdem.
Klasy IV-VIII POWRÓT
godzina 13:30 – 2 klasy (8B, 6B)
godzina 13:55 – 5 klas (8A-dz, 8C-dz, 6A, 6C, 4A)
godzina 14:50 – 3 klasy (7A, 5D, 4C)
godzina 15:45 – 7 klas (8A-ch, 8C-ch, 7B, 7C, 5B, 5E, 4B)
godzina 16:40 – 3 klasy (5A, 5C, 4E)
godzina 17:35 – 1 klasa (4D)
Klasy 0-III wyjazd spod SP 16 do SP 40 ul. Gospodarska
godz. 8:00 – 7 klas (0A, 0B, 3C, 2C, 2D, 1B,1C)
godz. 9.50 – 1 klasa (3B)
godz. 10.45 – 1 klasa (3A)
godz. 11.40 – 3 klasy (2A, 2B, 1A)
Klasy 0-III POWRÓT
godz. 10.55 – 1 klasa (1C)
godz. 11.50 – 3 klasy (3C, 2D, 1B)
godz. 12.45 – 1 klasa (2C)
godz. 13.20 – 2 klasy (0A, 0B)
godz. 14.35 – 2 klasy (3A, 3B)
godz. 15.30 – 3 klasy (2A, 2B, 1A)
Informacja
Ustalenia po spotkaniu w Szkole Podstawowej nr 16 w dniu 9 stycznia 2019 r. z udziałem wiceprezydent Katarzyny Gruszeckiej-Spychały.
Dzieci z klas 0-III realizują zajęcia w Szkole Podstawowej nr 40 przy ul. Gospodarskiej 1. W placówce mają zapewnione obiady, natomiast opiekę świetlicową mają zapewnioną w Szkole Podstawowej nr 16. Miasto zapewniło przewóz dzieci pomiędzy szkołami wynajętym autobusem.
Dzieci klas IV – VIII realizują zajęcia szkolne w Szkole Podstawowej nr 31 przy ul. Chylońskiej 227. W szkole mają również zapewnione obiady. Klasy mają także zapewniony przewóz wynajętym przez miasto autobusem.
Źródło:
https://www.gdynia.pl/co-nowego,2774/informacja-dla-rodzicow-po-spotkaniu-w-sp-16-w-dniu-9-01,532910https://www.gdynia.pl/co-nowego,2774/informacja-dla-rodzicow-uczniow-sp16,532901?fbclid=IwAR05zbbPa9S4xBnpm8FB0KdU_A7N8rfv74anmE_WTGjzRh6tLQmI92mIoSI
Informacja dla rodziców
Szanowni Rodzice
W związku z działaniami remontowymi wykonywanymi na dachu budynku naszej szkoły nastąpiło zalanie sufitów i ścian w kilku salach lekcyjnych znajdujących się na górnym piętrze. Po konsultacji z inspektorem nadzoru budowlanego, specjalistą od BHP oraz przedstawicielami Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej podjęliśmy decyzję o wyłączeniu zalanych klas z funkcjonowania. Niestety, wiąże się to z koniecznością przeorganizowania pracy naszej placówki i znalezieniem pomieszczeń zastępczych poza naszą szkołą, dla realizacji procesu dydaktycznego, do czasu doprowadzenia sal lekcyjnych do stanu pozwalającego na ponowne wprowadzenie do nich naszych podopiecznych. Ze swojej strony pragnę przeprosić Państwa za zaistniałe niedogodności, na których powstanie, jako użytkownicy budynku, niestety nie mieliśmy wpływu. Jest to sytuacja kryzysowa, z którą musimy się wspólnie zmierzyć. O całej sytuacji są na bieżąco informowane władze miasta jako instytucja nadzorująca inwestycję oraz organ zarządzania placówkami oświatowymi. Ustaliliśmy z Wydziałem Edukacji tymczasowe przeniesienie zajęć dla części klas do innej placówki. O tych ustaleniach organizacyjnych poinformowałam na nadzwyczajnym zebraniu Radę Rodziców, która omówiła ten aspekt w dniu wczorajszym na spotkaniu Rady w poszerzonym gronie z przedstawicielami wszystkich klas. W najbliższych godzinach wspólnie z Radą Rodziców oraz Wydziałem Edukacji zostanie podjęta decyzja co do placówki, do której będą dowożeni uczniowie oraz zostanie ustalony szczegółowy plan organizacyjny zajęć edukacyjnych wraz z obsługą transportową oraz zapewnieniem opieki świetlicowej i wyżywienia dla dzieci. Pragnę zapewnić, że realizacja programu nauczania w żaden sposób nie jest i nie będzie zagrożona. Zapewniamy Państwa, że dobro naszych dzieci jest dla nas priorytetem i całe nasze grono pedagogiczne w tej nadzwyczajnej sytuacji dokłada wszelkich starań dla zapewnienia uczniom pełnej opieki i zaspokojenia potrzeb edukacyjnych. Jednocześnie chcę Państwa poinformować, że wspólnie z władzami miasta, w porozumieniu z Kuratorium Oświaty oraz innym instytucjami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo i zapewnienie odpowiednich warunków dla przebywania dzieci w budynku szkoły, podejmujemy działania zmierzające do jak najszybszego zakończenia tej kryzysowej sytuacji. Na bieżąco monitorujemy też stan wszystkich pomieszczeń i panujących w nich warunków. Jeszcze raz przepraszam Państwa bardzo za zaistniałą sytuację i proszę o zrozumienie oraz wsparcie.
Z poważaniem
Dorota Bębenek
Dyrektor SP 16 w Gdyni
Obiady – styczeń 2019
Opłata za obiady w m-cu styczniu 2019 wynosi 66,00 zł.
Wpłaty tylko na konto szkoły.
Ostateczny termin wpłat to 11.01.2019 r.